miercuri, 9 ianuarie 2013

Ripper Street – 1×02 “In My Protection”

De aceasta data, Reid trebuie sa ancheteze uciderea unui jucarier si adevarul e mai greu de aflat ca niciodata, suspectul principal nedorind sa declare nimic, iar violenta e mai prezenta ca oricand. Va plac copiii? Atunci acest episod va va pune la grea incercare!
Cred ca episodul a fost un amestec de Oliver Twist si multa violenta. Nu ca acum am fi mult prea departe de acea situatie (cel putin in anumite zone ale globului), dar mi s-a parut absolut incredibil cum individul acela, Carmichael, nu avea absolut nici o jena sa-si asmuta copiii asupra oamenilor pentru a-i ucide, inclusiv asupra politiei.
Dar sa recapitulam… Dupa uciderea unui jucarier, auto-numita militie a strazilor il taraste la politie pe un baiat de 14 ani ce avea asupra sa bunurile mortului si ii rade in nas lui Reid, tachinandu-l ca locuitorii fac, din nou, treaba politiei. Cum baiatul refuza sa scoata vreo vorba, este condamnat la moarte pentru crima sa. Dar tacerea baiatului ii da de gandit lui Reid si, impreuna cu un avocat mult prea curajos pentru propriul sau bine, decide sa afle adevarul.
Si imi placea de avocat, imi pare rau ca a fost linsat de gloata aia de criminali mici. Brrr, cu asa copii… Iar asediul lor asupra orfelinatului a fost de pomina. Cand am vazut ca se deschide usa si era trupa de criminali de cealalta parte, mi s-a zbarlit parul! Kill them, kill them with fire!
Cat despre personajele principale, am mai aflat cate ceva. V-am zis eu ca e ceva dubios intre Jackson si Long Susan. Se pare ca cei doi au ucis sau au fost implicati in uciderea unui barbat in America si au fugit in Anglia pentru a-si pierde urma. Il va mai prinde trecutul din urma pe Jackson, acum ca a fost numit sergent si e om de incredere al lui Reid?
Despre Drake am aflat ca si el a fost un copil al strazilor, pana a fost gasit de agentii de recrutare si s-a inrolat in armata, iar aceasta i-a dat un scop in viata. Chiar daca a vazut multe la viata sa, a stiut sa-si faca un rost. Poate de asta pare un om dur, dar aparentele pot insela.
Si cred ca m-am inselat in privinta cicatricelor lui Reid. Din discutia cu sotia sa, se pare ca cei doi au avut o fiica. Ceva i s-a intamplat fetei, de mama ei o considera moarta iar asta a impins-o sa-si caute alinarea la biserica, in timp de Reid nu accepta acest lucru si isi considera fetita doar disparuta. Sa fi fost vreun incendiu la (fosta?) lor casa sau ceva de genul? Poate vom afla in curand.
Stiu ca ochisem o noua injuratura, dar nu mi-am notat si am uitat-o. Sa-mi fie rusine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu