vineri, 18 ianuarie 2013

American Horror Story – 2×12 “Continuum”

Puff the Magic Dragon?
Ca sa vezi! Iata ca s-a putut sa avem si un episod bun, pacat ca a fost atat de aproape de sfarsit. Majoritatea actiunii a avut loc in afara azilului, dupa ce au trecut cativa ani de la evenimentele de saptamana trecuta.
Recunosc ca m-am inselat in privinta lui Kit. Cel putin partial. A trait el fericit cu cele doua neveste si copiii de rigoare, dar fericirea a fost de scurta durata. Pentru ca Grace innebunea lumea cu fixatia ei cu alienii si dorinta ca ei sa-i mai viziteze, Alma nu vrea sa-si mai aminteasca de acea perioada, si in cele in urma o omoara pe Grace si ajunge la Briarcliff. Ahaha, ucigasa cu toporul a murit cu un topor in spate. Asta da ironie, mai ales ca Alma tot ii reprosa lui Grace trecutul, dar exact asta a ajuns si ea.
In timp ce Alma ajunge la azil, acolo o redescoperim pe Jude. Scoasa de la izolare, ea a fost internata sub un nou nume si i s-a pierdut urma in sistem, dupa ce azilul a fost dat statului, iar monseniorul a fost numit cardinal si si-a luat talpasita. Doar ea a mai ramas dintre vechii nostri cunoscuti si mi-a parut rau ca a murit si Pepper. Era simpatica in felul ei. Nu prea mi-am dat seama daca noua colega de celula era doar o halucinatie cauzata de pastile (si inclin sa cred ca da), dar Jude a ajuns rau de tot, dupa cum a vazut-o si Kit. Mai are vreo sansa sa scape de acolo?
Lana m-a enervat la culme! Daca tot o compatimeam, acum mi-a trecut. A devenit doar o alta ahtiata dupa faima si bani, neezitand sa inventeze crime care dau bine pe hartie cu scopul de a-si vinde cartea. O mai cearta constiinta din cand in cand, dar ea nu prea o asculta. “Vai, Jude traieste? Eh, ghinionul ei ca e inca la azil, ce sa-i fac eu?”
Si in cele din urma, am ajuns la Johnny. Obsedat sa-si cunoasca mama, el face orice pentru a pune mana pe un exemplar cu autograf al cartii ei, are de gand sa faca cunostinta cu Lana si s-o ucida. Yay pentru criminalii nebuni!
Sper ca explice ceva cu alienii si sa nu lase balta povestea pentru ca nu s-a explicat interesul lor fata de Kit. In rest, doar povestea lui Jude nu s-a rezolvat. Stiu ca veti fi socati, asa ca sa va notati undeva, nu se intampla prea des :lol: dar… mi-a placut! V-am socat, stiu :D Pacat ca mai avem un singur episod pana la final, pentru ca ni s-a dovedit ca se putea scoate ceva bun de la bun inceput.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu