sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Haven – 3×12 “Reunion” & 3×13 “Thanks for the Memories” (final de sezon)

Why do I always go for the shy ones?
Timpul lui Audrey in Haven ia sfarsit, Nathan si Duke incearca sa gaseasca o metoda de a-i opri plecarea, iar skinwalkerul isi face cunoscuta identitatea. Mai trebuie sa spun? Urmeaza spoilere!
Ha, am ghicit! V-am zis eu ca skinwalkerul trebuie sa fie Arla. Deci in tot acest timp, Jupuila omora femei pentru a-si face o masca de Supergirl. Stiu, e amuzant doar daca ati urmarit Smallville. Bine, trecem mai departe…
In Reunion am avut parte si de un caz al saptamanii. Si chiar daca pe noi nu ne interesa asta, voi povesti putin despre el, pentru ca a avut si parti amuzante. Da, stiti deja la care ma refer: fosta miss a liceului cu o problema speciala, transformarea mancarii in tort. E bine ca au abordat problema tachinarii si intimidarii in liceu, la ei se pare ca e ceva destul de grav. Dar dupa ce am vazut episodul, as spune ca uneori sunt prea politically correct. Ma refer la faptul ca a fost scos de la difuzare din cauza crimelor din acea scoala, dar aici a fost o singura impuscatura neletala, cu scopul de a salva pe cineva. Mai bine si-ar legifera foarte bine portul de arma, nu s-o faca pe sfintii cand e vorba de televiziune. Dar sa nu ne enervam!
Deci ce am aflat in primul episod? Ca Vince si Dave nu se plac deloc, daca Dave l-a lovit pe Vince si l-a lasat lat pentru a afla cealalta metoda de a opri problemele. Sau stie el ceva? Cum, exista alta metoda? Interesant! De la Arla aflam si ca James a intrat cu Lucy in hambar data trecuta, dar pe ea au lasat-o pe afara, iar James era ranit si hambarul l-a vindecat.
Si omg, a aparut hambarul, iar din el au iesit James si agentul Howard?
Puncte bonus la episod pentru melodia de la Boyz II Men (pe care n-am identificat-o… help!) si pentru “Lovefool” din Romeo+Juliet.
Si sa trecem la ce ne intereseaza! Si nu stiu cu ce sa incep! In afara de final, cred ca socul episodului a fost cand am aflat ca Vince e seful cel mare al Gardienilor. Wow, la asta chiar nu ma asteptam. Parea un batranel simpatic si retras si, cand colo… Wow, deci nu-mi vine sa cred! Si cum i s-a schimbat imediat comportamentul dupa ce au aflat si ceilalti. Oare Dave stia asta? Oare din cauza asta se certau ei tot timpul si aveau pareri impartite in privinta lui Audrey?
Si asa cum banuiam deja si speram, Nathan e tatal lui James. Si asta m-a bucurat tare de tot. Pacat de Duke, ca a ramas prins la mijloc in acest triunghi amoros, dar fara a avea vreo sansa la inima lui Audrey. El o pacaleste pe Arla sa-l aduca pe James la hambar si ii infrunta pe gardieni, pentru Audrey. Si oricat de rau imi pare pentru el, Nathan e jumatatea ei.
Si de aceea finalul m-a deprimat rau de tot. Din ce am vazut, putem banui ca disparitia hambarului impreuna cu Audreuy nu a oprit problemele orasului? Pentru ca au incercat sa-l ucida pe Howard? Doar am vazut ca meteoritii inca mai cadeau. De ce era atat de important Howard? Era in fel de paznic al hambarului si al lui Audrey, pus acolo sa se asigure ca totul merge conform planului? Haha, ce ma bucur ca au omorat-o pe Jordan, deja devenise super enervanta. Adica sper sa fie moarta! Dar sa revenim la final, cand hambarul dispare impreuna cu Audrey, James, pare s-o traga si pe Arla inauntru, iar Duke sare si el inauntru dupa Audrey, lasandu-l pe Nathan ranit, in lacrimi, cu o ploaie de meteoriti lovind orasul… si singur.
Must not cry! Cum vor iesi ei din hambar? Sa presupunem ca o vom revedea pe Arla? Ce va face Nathan in continuare si cum va rezolva problema meteoritilor? Si cum vor iesi Audrey, Duke si James din hambar? De Arla nu-mi pasa. Atatea intrebari, atat de mult de asteptat… Ne citim la sezonul 4!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu