sâmbătă, 5 ianuarie 2013

American Horror Story – 2×10 “The Name Game”

In primul rand, vreau sa va urez un an nou asa cum vi-l doriti si sa urmariti cat mai multe seriale bune!
Iata ca primul meu articol din acest an e la AHS si, cu riscul de a fi vesnic grumpy, pot spune ca nu prea m-a impresionat revenirea, prea incep deja sa rezolve totul pentru un final cu fundita. Asa cum s-a intamplat si in primul sezon as adauga…
Acum ca am terminat cu personajele secundare utilizate pentru a duce povestea in anumite directii, ne putem concentra pe personajele principale. Si de aceasta data, Quinto mi s-a parut delicios de malefic in rolul lui Thredson. Almost Sylar level. Almost!
Dar macar a iesit invingator la puncte fata de ceilalti raufacatori din azil, pentru ca, cel putin pentru moment, e singurul ramas in picioare. Sora evil-Mary s-a complacut prea mult in planurile sale si a crezut ca nu poate fi invinsa, dar eliberarea Mosului si actiunile acestuia au dus la moartea ei. Nu inainte de a-l viola pe bietul monsenior. Dar vai, opreste-te… ca-mi place! :lol: Nici actorul nu era prea convins de ce spunea acolo.
Si cand a plonjat mortal evil-Mary mi-am zis: ce prostie! Nu o sa treaca diavolul in alt corp? Dar nu, pentru ca ingerul mortii se asigura ca-i ia pe amandoi pe lumea cealalta. That’s still stupid! Evil-Mary se lauda ca e sefu’ cel mare si moarte din cauza unei cazaturi? Adica Winchesterii au inteles treaba asta cu omorarea demonilor aiurea rau de tot atata timp? Dar sa nu sarim la alte seriale…
Si o urmeaza Arden. Si moare exact asa cum merita, ars de viu in crematoriu. S-au razbunat evreii pe el? Bine ca au asteptat ca el sa-si ucida creaturile rezultate in urma experimentelor. Si-am terminat si cu asta, au mai ramas doar alienii… Dupa ce-l invie pe Kit si-l minte ca alienii nu au venit, Arden le ascunde pe Grace si Pepper 2.0 (cea desteapta!), iar Grace chiar naste ajutata de Thredson si-i prezinta lui Kit odrasla. Stati usor, chiar nimeni nu e deloc socat ca aia a ramas insarcinata si a nascut peste cateva saptamani? Adica, asa, nici macar un gest nu a schitat absolut nimeni? Inteleg ca sunteti la azil, dar luati-va pastilele! Convenabil ca tocmai Thredon o gaseste pe Grace si are cu ce sa-l santajeze pe Kit, dar Lana ascunde caseta cu marturisirea si e posibil sa fie libera in curand.
Asta daca o ajuta sora superioara, la rugamintea lui Jude. Dar daca reusea sa plece, sigur facea avort imediat cum fugea din azil, deci Bloody Face din prezent n-ar mai fi existat. Vom vedea… Cat despre Jude, dupa momentul ei muzical, sper s-o aduca pe Jessica putin prin Glee, sa le dea cateva lectii copiilor aia. Daca a parut un moment ce nu-si avea locul aici, starea mentala in care se afla Jude il poate explica cu usurinta. Eh, s-a intors roata! Cum era cand ii prajea ea pe altii?
Cum mai sunt doar trei episoade, ce teorii aveti in legatura cu finalul? Eu v-am spus-o deja pe a mea.
Apropo, am citit un interviu cu Ryan Murphy in care a spus ca indiciile despre al treilea sezon se afla in acest episod si principala teorie pe care am citit-o pe forumuri ar fi Salem-ul (la tonomat canta “I put a spell on you”, iar el a declarat ca sezonul va avea loc intr-un loc faimos pentru raul intamplat acolo). Si imi place ideea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu