miercuri, 9 ianuarie 2013

Castle – 5×10 “Significant Others”

Saraca cutie! Ce-a facut sa merite asta?
Rick e asediat de roscate in propria casa, iar echipa trebuie sa ancheteze uciderea unei avocate specializate in divorturi. Hell hath no fury!
Cazul a fost interesant la inceput si amuzant pe alocuri, in special in secventa desprinsa din War Of The Roses, cu cei doi divortati care-si distrug reciproc bunurile castigate la partaj. Eram sigura ca amandoi vor fi arestati si dusi la sectie. Totusi, mi-am pierdut interesul destul de repede si n-am mai tinut pasul cu ancheta dupa ce mi-am dat seama ca echipa “latra” in directia gresita in privinta ucigasului, era clar ca acesta era femeie. Totusi, nu m-am asteptat ca “moarta” din cazul vechi sa traiasca, aici m-au surprins.
Pe frontul de acasa, isi face aparitia Meredith, prima fosta sotie a lui Rick. Si nimereste cum nu se putea mai bine, exact atunci cand locuia si Kate acolo, cel putin temporar. Vai, ce o apucase pe Meredith dragostea de fiica. Nici macar nu le-am vazut impreuna cat a stat acolo. Normal ca ea venise doar sa testeze apele si sa spioneze relatia dintre Rick si Kate. Dar a fost simpatica in cele din urma. In special cum a plecat in vacanta, fara a sti ca urarile de bine ale familiei erau de fapt un “hai, pleaca mai repede!”
Discutia avuta cu Kate i-a dat acesteia de gandit si pe buna dreptate. Intotdeauna l-am vazut pe Castle incercand sa se apropie de ea si a afle cat mai multe despre viata ei, dar nu tin minte ca ea sa-l fi intrebat vreodata ceva. Poate ca ar fi cazul sa o faca. Si cumva apropo-ul la tatal lui Castle era pentru a ne aduce aminte de povestea asta, o pregatire pentru viitoarele episoade? Cel mai probabil.
Cat despre baietii nostri preferati, ce mai pot spune in afara ca-mi doresc neaparat un spin-off cu Ryan si Javi? Ca intotdeauna, cand cei doi isi unesc fortele si incep cu glumitele sau cu munca de echipa, nimic nu-i poate opri. Apropo… Boom, Castle! :lol:
In incheiere, am o nedumerire. De cate vaze aveau nevoie oamenii aia?! Ornamente sau nu, eu zic ca le-au cumparat cu gandul ca, daca divorteaza, sa aiba ce sa sparga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu