luni, 24 decembrie 2012

The Mentalist – 5×10 “Panama Red”

Până și Poliția spune: „Bă, pă verde e bine!”
Iarbaaaa…. e cât casa (poporului)…. în Visul Verdeee…. pe care-l aaaaam….
E Visul meu, și nu-l dădeam!

Deci e o saturație de iarbă în episodul ăsta că ajungi „high” doar dacă-l vezi. Deși, admit, e foarte greu să ajungi mai „high” ca Rigsby, care e atât de „high” la un moment dat încât aproape că nu poate să stea jos. :)
Probabil e legat de recentele legalizări prin Statele Unite. Mai nou, ai voie să fumezi iarbă în Washington și California, dacă nu mă-nșel. Și cum Mentalistul nostru e-n California, hai să fumăm cu toții și să Mentalizăm la unison! :D
Am revăzut-o pe Summer, ceea ce mi-a plăcut, dar undeva în interior speram că ea și Cho vor reface perechea de demult. :) Dar nu, Summer e gravidă, și cuplată cu un individ care nu-mi inspiră încredere (și nici prea multă masculinitate, dealtfel). Și cazul e cam închis. Mi-a părut rău de Cho, într-un fel.
Dar cea mai grea misiune a avut-o Rigsby, căci trebuia să testeze marfa adusă de infractori ca să poată să facă flagrantul ca la carte. Și rezultatele testului au fost foarte… expresive.
Nope. I pass!
În sine, nu sunt enorm de multe lucruri de spus despre episod, mai ales că a avut foarte puține elemente care să afecteze pe termen lung în vreun fel semnificativ. Cazul principal a fost deconspirat de Jane, așa cum ne-am obișnuit, prin metodele lui inovative.
Mi-a rămas în minte în special momentul descoperirii cutiei, și toate tentativele lui Jane de a o desface, ulterior. Evident, cel mai amuzant moment a fost cu Lisbon când a scos ciocanul și-a făcut-o varză. I s-a rupt filmul complet lui Jane la momentul ăla, a venit ca o cărămidă în moalele capului, ca un robinet în dinți. Aproape că m-așteptam să strige cineva c-o voce pițigăiată: „Oh my God, they killed Kenny! Bastards!”
Lisbon does not like Puzzles. Needless to say, Puzzles don’t like Lisbon either.
Ce-ai făcut femeie? Mi-ai spart cutiuța?
Șapșubidubap! Și atâta episodul. Mai voiați ceva? N-am. Da-l aștept cu interes pe Red John, să-mi ofere material de inspirație. E, ca să zic așa, criminal de inspirant…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu