luni, 24 decembrie 2012

Leverage se termină pe 25 Decembrie

Las’ că le-arătăm noi anulare acuma…

Crăciun cu năbădăi pentru fanii Leverage. După cum știam deja, ultimul episod din sezon a fost construit ca final de serial, în ideea că există șansa ca show-ul TNT să nu mai primească un sezon 6. Aparent, temerile tuturor s-au adeverit, și Leverage se va încheia pe 25 Decembrie, cu un episod care se anunță a fi exploziv.

Dean Devlin, producătorul executiv, a spus că el și John Rogers au decis să încheie acest sezon cu episodul pe care au planificat să-l facă pentru finalul seriei încă de la producția pilotului.
Episodul, intitulat sugestiv „The Long-Goodbye Job” (Băi, așa am avut un feeling nașpa când am auzit titlul) este „finalul de serial pe care l-am imaginat întotdeauna”.
Eu unul sunt trist din cauza despărțirii premature, zic eu, de Leverage, dar măcar mă împac cu gândul că „they go out with style”. :)Și încă sper la un spin-off cu Eliot, Hardison și Parker. Corect?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu