luni, 24 decembrie 2012

Merry Christmas!!


Ei bine, surioara mea dragă şi micuţă! Ştiu că viaţa este grea şi că în ea o să dai peste multe, multe obstacole şi peste mulţi prieteni falşi; dar sper ca prietenia noastră să fie la fel ca la început. Chiar tu ai spus că este timpul pentru un nou început, hai să facem din această zi acel nou început pe care ţi-l doreşti. Să demonstrăm tuturor cine este Ara Hopa (Credeai că am uitat asta, never ever). Ştiu că filmele şi serialele au devenit marea ta pasiune...este o pasiune atât de mare încât uneori mă lăsai să vorbesc singură ca cucul pe messenger pentru a te uita la ele ( >:P). Câte seriale ai văzut până acum? Cu siguranţă multe. De asta m-am gândit că acest blog chiar ţi se potriveşte şi când mi-ai spus pe mess că te mai gândeşti m-am abţinut din aţi spune că asta ţi se potriveşte ca o mănuşă!
Acesta este cadoul meu pentru tine de Crăciun...sper să-ţi placă şi dacă nu, modifică-l cum vrei tu. Dacă vreodată te vei decide să continui cu această idee, te susţin. Şi dacă nu, asta e îi dai un Delete şi gata s-a rezolvat problema ;). 
Aşadar, îţi doresc un Crăciun fericit! şi Tot ce îţi doreşti!

Un comentariu: